Slimmer inkopen? Met data voorspel je de klantvraag

Slimmer inkopen? Met data voorspel je de klantvraag

Veel AGF handelaren leven in meer of mindere mate van de daghandel. Er wordt ad-hoc ingekocht en verkocht. Met inzicht in de verwachte vraag kan er beter worden ingekocht.

Op basis van historische data kunnen seizoensinvloeden, weersinvloeden of bestelpatronen van klanten worden blootgelegd. Met behulp van geavanceerde analyses kan dan de vraag worden voorspeld. Met deze inzichten kan Inkoop beter inschatten wat er ingekocht moet worden en wordt er minder weggegooid.

Benieuwd hoe jij ook met data de klantvraag kunt voorspellen?

Joost Romijn onze senior BI consultant AGF komt tijdens een inspiratiesessie graag laten zien wat de mogelijkheden van data binnen de AGF zijn. Tijdens deze sessie bespreekt hij de verschillende manieren om waarde te halen uit jullie specifieke data, deelt best practice cases uit de sector en kijkt wat relevant is voor jouw organisatie.

 

Plan een inspiratie sessie in

In één sessie up to date over data mogelijkheden in jouw bedrijf.

Hoe wordt je een datagedreven organisatie? En waarom zou je hier aan beginnen? Tijdens de inspiratiesessie kijken we samen naar de mogelijkheden van data in de AGF. We bespreken de verschillende manieren om waarde te halen uit je data en kijken wat relevant is voor jouw organisatie. Daarbij kunnen we inspireren met onze templates en best practices voor de AGF sector. We tonen voorbeelden en nemen je mee in de reis naar datagedreven werken. Plan nu vrijblijvend een inspiratiesessie in:

+31 6 21339059

rechtstreeks met Joost een afspraak maken

Adres Amersfoortseweg 102, 3941 EP Doorn

Email j.romijn@proanalytics.nl

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Translate »